Azadea بهعنوان یک گروه و درواقع برندی فعال و خوشنام در منطقه خلیجفارس، همیشه قابلیت شگفتزده کردن مشتریانش را دارد.در پاسخ به این سئوال که وضعیت صنعت خدمات غذایی را در یک کلمه خلاصه کنید، مرت اسکین، مدیر بخش غذا و نوشیدنی گروه خردهفروشی منطقهای Azadea گفت: «در صنعت رستورانداری امروزی، نقطه اتصال از اهمیت بالایی برخوردار است، حتی قبل از همهگیری کرونا، این موضوع اهمیت بسیاری داشت. بااینحال دردسرهای بیسابقه دوران اخیر، ما را مانند گذشته متحد کرده است. بهجای رقابت صرف، اپراتورها اکنون روی تغییر شکل دستهجمعی آینده صنعت و غذا تمرکز میکنند. این امر گواهی بر انعطافپذیری و سازگاری ماست و نشان میدهد چگونه ناملایمات باعث ایجاد نوآوری و همبستگی در چشمانداز آشپزی ما شده.»بخش غذا و نوشیدنی گروه Azadea درحالحاضر 150 شعبه در 9 کشور خاورمیانه و شمال آفریقا دارد. برای هر کسبوکار موفقی، نوآوری مداوم ضرورت دارد. آسکین باور دارد نوآوری و فناوری، دو عامل مهم برای پیشبرد هر پروژهای در زمینه خوراک و نوشیدنی است. او ادامه داد: «امسال هیجانزده هستیم، چون به کار روی ارتقای ابزارهای مختلف ادامه میدهیم و درعینحال از تلاشهای خودمان در زمینه پایداری حمایت میکنیم. با به حداقل رساندن ضایعات مواد غذایی و درعینحال افزایش تجربه مشتری، روزهای خوبی در انتظار ماست. بهلطف استفاده از تجزیهوتحلیل دادهها و مدلسازی پیشبینی، هدف ما بهینهسازی مدیریت موجودی، تضمین مواد تازهتر و کاهش اثرات زیستمحیطی است. این نوآوری بر تعهد ما برای ارائه تجربیات غذایی استثنایی تاکید میکند. قویا معتقدیم غذا فقط به آنچه در بشقاب است، مربوط نمیشود، بلکه به نحوه تهیه و ارائه آن هم بستگی دارد و ما همچنان به تلاش برای برتری در همه جنبهها ادامه میدهیم.» ششماه تا سال 2025 باقیمانده و او در پاسخ به سئوالی درباره مصائبی که صنعت خدمات غذایی منطقه باید از آنها عبور کند تا درنهایت از فرصتها بهره ببرد، گفت: «یکی از دغدغههای اصلی پیش روی صنعت رستوران، بررسی تاثیر مداوم تورم بر رفتار مصرفکننده است. ایجاد توازن بین حفظ حاشیه سود و برآوردن نیازهای درحال تحول مشتری در گرماگرم افزایش هزینهها، همچنان از اهمیت اولیه برخوردار است. تورم، احساسات مصرفکننده و عادات خرج کردن را شکل میدهد و باید چابک و نوآور بمانیم. با اولویتبندی کارایی عملیاتی، بهرهگیری از فناوری، اصلاح مداوم و هماهنگی با اولویتهای مصرفکننده، آماده هستیم نهتنها از معضلات عبور کنیم، بلکه از فرصتهای ارائهشده در این چشمانداز پویا هم بهره ببریم.»
منبع: Imagesretailme.com