پنل‌های برگزار شده در نمایشگاه Iran Retail Show 2022

پنل‌های برگزار شده در نمایشگاه Iran Retail Show 2022
پنل‌های برگزار شده در نمایشگاه Iran Retail Show 2022

چهارمین نمایشگاه بین المللی مراکز خرید فروشگاه‌های زنجیره‌ای، رویکردهای نوین صنعت خرده فروشی و صنایع وابسته روزهای 2 تا 5 مرداد ماه 1401 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد و طی 4 روز برگزاری این نمایشگاه روزانه با 3 کارگاه‌های آموزشی در خدمت بادیدکنندگان و مشارکت‌کنندگان این دوره از نمایشگاه بودیم.

 

 

 

 

 

 

پنل‌های آموزشی روز اول:

 

 

  • پنل تخصصی "نقش بانوان در تعالی صنعت خرده‌فروشی" با حضور خانم‌ها:


▪️مدیر پنل: شهرزاد عارفی (برند درسا)
▪️رها دائم ( مرکزخرید پاژ مشهد)
▪️آذین ملکی (فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه)
▪️دیانا شیبانی (برند RNS)
▪️راحله پاشایی (ارقام نگار)

 

 

 

  • پنل تخصصی "معرفی تئوری اصطکاک و پاداش در صنعت فروشگاه داری" با حضور آقایان :


▪️محسن کریمی (مدیر عملیات برند چرم مشهد)
▪️علیرضا جلیلی (مدیر ارشد توسعه استراتژیک ریتیل )
▪️علی اسلامی(مدیرعامل شرکت بهره برداری صبا راهبر )
▪️و سرکار خانم مهسا احتشامی (مشاور بهره وری عملیات صنعت ریتیل)

 

 

 

  • پنل تخصصی "نقش مارکتینگ در تعالی صنعت خرده فروشی" با حضور آقایان :


▪️اشکان بختیار (مدیر ارشد بازاریابی گروه برندهای درسا)
▪️علی صبری (فروشگاه‌‌های زنجیره‌ای فامیلی)
▪️حامد جمالی (آسانگار )
▪️سیاوش احمدی (افزار پرداز رمیس)
▪️مجید مسلمی (مرکزخرید آرمیتاژ مشهد)
▪️و سرکار خانم گلاره سید جعفری (توسعه تجارت نوظهور)

 

 


 

پنل‌های آموزشی روز دوم:

 

 

  • پنل تخصصی "نقش نرم‌افزارها در صنعت خرده‌فروشی" با حضور آقایان:

 

▪️مدیر پنل: سید جواد موسوی (گروه توسعه بازار آوید)
▪️مهدی افخمی(دایاتک)
▪️حمیدرضا جاتن (ارقام نگار)
▪️عماد هدایتی‌نژاد (همکاران سیستم)
▪️جمال فاطمی (افرا پویش تیام)
▪️مظاهر مرجانی(فناوری اطلاعات پارمیس)

 

 

  • پنل تخصصی "نقش طراحی در موفقیت ریتیل مد و پوشاک" با حضور خانم‌ها:


▪️آرزو خسروی (ریاست طراحی درسا نشان)
▪️مریم حسینی (بنیان‌گذار و مدیر طراحی برند کولیته)
▪️فائزه خراسانی (مدیر طراحی برند چرم مشهد)
▪️نگین فرامرزی (مدیر طراحی و مهندسی محصول برند پیانو)

 

 

 

  • پنل تخصصی "نسل جدید مراکزخرید"


 پنل تخصصی "نسل جدید مراکزخرید" با ارائه آقای امیر ریاضی مدیرعامل شرکت بهره‌ برداری و مهندسی فروش راتا مدیریت ایرانیان

 

 


پنل‌های آموزشی روز سوم:

 

 

  • پنل تخصصی "جایگاه برندهای پوشاک در تعالی صنعت خرده‌فروشی" با حضور آقایان:


▪️مدیر پنل: محمد شاهدی (مدیر گسترش کسب‌وکار و فضای تجاری فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه)
▪️مهرداد افراز (برند تعطیلات)
▪️سید جلال حسینی‌خواه (برند مارال چرم)
▪️فربد جلیلوند (برند مانگ)
▪️پدرام سعادتمند(برند وینزو)
▪️امیر مهاجرانی (برند RNS)

 

 

 

  • پنل تخصصی "برندسازی نوین در صنعت ریتیل و فروشگاه‌داری" با حضور آقایان:


▪️علیرضا بیطرفان (مدیرعامل آژانس تبلیغاتی نوند ندای آسیا)
▪️علی صبری (مدیر ارشد بازاریابی و برندینگ فروشگاه‌های زنجیره‌ای فامیلی)
▪️نیما ذوقی (مدیر برند پوشاک سرژه)
و
▪️سرکار خانم ثمینه معنوی (مشاور مدیرعامل مرکز تجاری اُپال )

 

 

 

  • پنل تخصصی "نقش مراکزخرید در تعالی صنعت خرده‌فروشی" با حضور آقایان:


▪️مدیر پنل: محمد شادورد (مرکزخرید سیتی‌سنتر یزد)
▪️ابوالفضل راهزانی (مرکزخرید بازار سلام قم)
▪️صدرالله سالاری (مرکزخرید بوشهرمال)
▪️مجتبی کاظمی (مرکزخرید مهراد مال کرج)
▪️علیرضا اسماعیل‌زاده (مرکزخرید سیتادیوم ارومیه)
و
▪️سرکار خانم رها دائم (مرکزخرید پاژ مشهد)



 


پنل‌های آموزشی روز چهارم:

 

 

 

  • پنل تخصصی "معرفی چالش‌ها و توانایی‌های مورد نیاز یک طراح در صنعت خرده‌فروشی پوشاک" با حضور خانم‌ها:

▪️سحر موسوی (مدیر آکادمی دکتر استایل و استاد دانشگاه حوزه مد و پوشاک)
▪️ساحل محمودی (مدیر بخش طراحی و طراح برند RNS)

و آقایان:
▪️میلا افشین‌منش (مدیرعامل برند حریران)
▪️رضا قدیریان (مدیرهنری برند تعطیلات و مدرس حوزه مد و پوشاک)

 

 

 

  • پنل تخصصی "تعامل و هم‌افزایی صنعت پخش و صنعت خرده‌فروشی" با حضور آقایان:


▪️مدیر پنل: سید جواد موسوی (گروه توسعه بازار آوید)
▪️سهراب کارگر (رئیس هیات مدیره انجمن شرکت‌های پخش ایران)
▪️امیرحسین انوری (مدیر ارشد بازرگانی و عضو هیات مدیره شرکت اسپار پخش آرمه)
▪️علیرضا پروانه (معاونت بازرگانی فروشگاه‌های زنجیره‌‌ای گندم)
▪️علیرضا آشتیانی (مدیر ارشد لجستیک زرین پخش <مای‌بی‌بی>)

 

تگها : نمایشگاه ایران ریتیل شو , نمایشگاه , پنل تخصصی , ایران ریتیل شو 2022 , نمایشگاه 2022 , پنل نمایشگاه

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان