چهارمین نمایشگاه بین المللی مراکز خرید فروشگاههای زنجیرهای، رویکردهای نوین صنعت خرده فروشی و صنایع وابسته روزهای 2 تا 5 مرداد ماه 1401 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد و طی 4 روز برگزاری این نمایشگاه روزانه با 3 کارگاههای آموزشی در خدمت بادیدکنندگان و مشارکتکنندگان این دوره از نمایشگاه بودیم.
پنلهای آموزشی روز اول:
- پنل تخصصی "نقش بانوان در تعالی صنعت خردهفروشی" با حضور خانمها:
▪️مدیر پنل: شهرزاد عارفی (برند درسا)
▪️رها دائم ( مرکزخرید پاژ مشهد)
▪️آذین ملکی (فروشگاههای زنجیرهای رفاه)
▪️دیانا شیبانی (برند RNS)
▪️راحله پاشایی (ارقام نگار)
- پنل تخصصی "معرفی تئوری اصطکاک و پاداش در صنعت فروشگاه داری" با حضور آقایان :
▪️محسن کریمی (مدیر عملیات برند چرم مشهد)
▪️علیرضا جلیلی (مدیر ارشد توسعه استراتژیک ریتیل )
▪️علی اسلامی(مدیرعامل شرکت بهره برداری صبا راهبر )
▪️و سرکار خانم مهسا احتشامی (مشاور بهره وری عملیات صنعت ریتیل)
- پنل تخصصی "نقش مارکتینگ در تعالی صنعت خرده فروشی" با حضور آقایان :
▪️اشکان بختیار (مدیر ارشد بازاریابی گروه برندهای درسا)
▪️علی صبری (فروشگاههای زنجیرهای فامیلی)
▪️حامد جمالی (آسانگار )
▪️سیاوش احمدی (افزار پرداز رمیس)
▪️مجید مسلمی (مرکزخرید آرمیتاژ مشهد)
▪️و سرکار خانم گلاره سید جعفری (توسعه تجارت نوظهور)
پنلهای آموزشی روز دوم:
- پنل تخصصی "نقش نرمافزارها در صنعت خردهفروشی" با حضور آقایان:
▪️مهدی افخمی(دایاتک)
▪️حمیدرضا جاتن (ارقام نگار)
▪️عماد هدایتینژاد (همکاران سیستم)
▪️جمال فاطمی (افرا پویش تیام)
▪️مظاهر مرجانی(فناوری اطلاعات پارمیس)
- پنل تخصصی "نقش طراحی در موفقیت ریتیل مد و پوشاک" با حضور خانمها:
▪️آرزو خسروی (ریاست طراحی درسا نشان)
▪️مریم حسینی (بنیانگذار و مدیر طراحی برند کولیته)
▪️فائزه خراسانی (مدیر طراحی برند چرم مشهد)
▪️نگین فرامرزی (مدیر طراحی و مهندسی محصول برند پیانو)
- پنل تخصصی "نسل جدید مراکزخرید"
پنل تخصصی "نسل جدید مراکزخرید" با ارائه آقای امیر ریاضی مدیرعامل شرکت بهره برداری و مهندسی فروش راتا مدیریت ایرانیان
پنلهای آموزشی روز سوم:
- پنل تخصصی "جایگاه برندهای پوشاک در تعالی صنعت خردهفروشی" با حضور آقایان:
▪️مدیر پنل: محمد شاهدی (مدیر گسترش کسبوکار و فضای تجاری فروشگاههای زنجیرهای رفاه)
▪️مهرداد افراز (برند تعطیلات)
▪️سید جلال حسینیخواه (برند مارال چرم)
▪️فربد جلیلوند (برند مانگ)
▪️پدرام سعادتمند(برند وینزو)
▪️امیر مهاجرانی (برند RNS)
- پنل تخصصی "برندسازی نوین در صنعت ریتیل و فروشگاهداری" با حضور آقایان:
▪️علیرضا بیطرفان (مدیرعامل آژانس تبلیغاتی نوند ندای آسیا)
▪️علی صبری (مدیر ارشد بازاریابی و برندینگ فروشگاههای زنجیرهای فامیلی)
▪️نیما ذوقی (مدیر برند پوشاک سرژه)
و
▪️سرکار خانم ثمینه معنوی (مشاور مدیرعامل مرکز تجاری اُپال )
- پنل تخصصی "نقش مراکزخرید در تعالی صنعت خردهفروشی" با حضور آقایان:
▪️مدیر پنل: محمد شادورد (مرکزخرید سیتیسنتر یزد)
▪️ابوالفضل راهزانی (مرکزخرید بازار سلام قم)
▪️صدرالله سالاری (مرکزخرید بوشهرمال)
▪️مجتبی کاظمی (مرکزخرید مهراد مال کرج)
▪️علیرضا اسماعیلزاده (مرکزخرید سیتادیوم ارومیه)
و
▪️سرکار خانم رها دائم (مرکزخرید پاژ مشهد)
پنلهای آموزشی روز چهارم:
- پنل تخصصی "معرفی چالشها و تواناییهای مورد نیاز یک طراح در صنعت خردهفروشی پوشاک" با حضور خانمها:
▪️سحر موسوی (مدیر آکادمی دکتر استایل و استاد دانشگاه حوزه مد و پوشاک)
▪️ساحل محمودی (مدیر بخش طراحی و طراح برند RNS)
و آقایان:
▪️میلا افشینمنش (مدیرعامل برند حریران)
▪️رضا قدیریان (مدیرهنری برند تعطیلات و مدرس حوزه مد و پوشاک)
- پنل تخصصی "تعامل و همافزایی صنعت پخش و صنعت خردهفروشی" با حضور آقایان:
▪️مدیر پنل: سید جواد موسوی (گروه توسعه بازار آوید)
▪️سهراب کارگر (رئیس هیات مدیره انجمن شرکتهای پخش ایران)
▪️امیرحسین انوری (مدیر ارشد بازرگانی و عضو هیات مدیره شرکت اسپار پخش آرمه)
▪️علیرضا پروانه (معاونت بازرگانی فروشگاههای زنجیرهای گندم)
▪️علیرضا آشتیانی (مدیر ارشد لجستیک زرین پخش <مایبیبی>)