فروش «Supreme» به‌قصد آینده‌ای بهتر

فروش «Supreme» به‌قصد آینده‌ای بهتر
فروش «Supreme» به‌قصد آینده‌ای بهتر

 

 EssilorLuxottica  SA با خرید برند Supreme به مبلغ 1.5 میلیارد دلار به‌صورت نقدی موافقت و یک برند سبک زندگی دیگر را به فروشگاه عینک فرانسوی- ایتالیایی اضافه کرد که پیش از این شامل Ray-Ban و Oakley می‌شد.

Supreme در سال 1994 به دست جیمزجبیا در نیویورک تاسیس شد وتاکنون لباس‌ها وکفش‌هایی را با هدف اسکیت‌بورد و تسهیل انجام ورزش‌های گوناگون برای مشتریان می‌فروشد. این برند با لوگوی قرمز و سفید متمایزش از محبوبیت برای قشری خاص، به موفقیت و شهرت همگانی تغییر چهره داد و اکنون تجارتی ‌آنلاین و همچنین 17 فروشگاه در ایالات‌متحده، آسیا و اروپا دارد. سهام EssilorLuxottica با 3 درصد کاهش در پاریس معامله شد و رشد سالانه خود را به 10 درصد رساند. Supreme از اینکه تحت‌حمایت Essilor قرار گرفته رضایت دارد؛ چراکه اجازه می‌دهد بر محصولات و مشتریانش بیشتر تمرکز کند.

 

 

رشد Supreme به‌واسطه بازاریابی به‌اصطلاح «هایپ» ازجمله همکاری‌های محدود با شرکای مختلف از ساعت‌سازان گرفته تا نوازندگان تقویت‌شده؛ ازجمله با برندهای مطرحی مانندLouis Vuitton

VF در سال 2020 سوپریم را به‌عنوان بخشی از قرارداد 2.1 میلیارد دلاری با شرکت سهام خصوصی Carlyle Group  و سرمایه‌گذارانی نظیرGoode Partners  خریداری کرد. EssilorLuxottica  از ادغام دو نام از برجسته‌ترین شرکت‌های عینک‌سازی اروپایی (Luxottica ایتالیا و Essilor فرانسه) شکل گرفت. این برند رهبری جهانی در تولید و فروش عینک‌های طبی، عینک آفتابی و لنزهاست.

 

 

EssilorLuxotticaهمچنین گفت اکثریت سهام 80 درصدی Heidelberg Engineering (یک شرکت آلمانی متخصص در راه‌حل‌های تشخیصی، فناوری‌های جراحی دیجیتال و فناوری اطلاعات و مراقبت‌های بهداشتی برای چشم‌پزشکی بالینی) را خریداری می‌کند. این توافق، تجارت فناوری پزشکی EssilorLuxottica را تقویت می‌کند و درکنار تمرکز بر فروش عینک آفتابی و لوازم جانبی به رونق مجموعه می‌افزاید.

 

منبع:Gulfnews

تگها : ماهنامه تجارت طلایی , برند , بازاریابی , فرانسه , سوپریم

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان