فروشگاه مردانه« FENDI »در« Mall of the Emirates»

فروشگاه مردانه« FENDI »در« Mall of the Emirates»
فروشگاه مردانه« FENDI »در« Mall of the Emirates»

 

دبی به‌عنوان یکی از مقاصد جذاب خرید در دنیا، مدت‌هاست توجه برندهای بزرگ را به‌خود جلب کرده است. دبی خانه برخی از بزرگ‌ترین برندهای لوکس جهان مانند DIOR، CHANNEL و GUCCI محسوب می‌شود و FENDI درحالی‌که چندین فروشگاه در سرتاسر امارات دارد، اخیرا برای اولین‌بار در خاورمیانه از یک فروشگاه اختصاصی مردانه خودش رونمایی کرد.

 

 

فروشگاه مردانه FENDI که در Mall of the Emirates قرار دارد، برای علاقه‌مندان به محصولات این برند و عاشقان خرید بهشت است؛ با قدم گذاشتن داخل فروشگاه، با شیشه و قوس‌های سه‌بعدی، شبیه فروشگاه پرچم‌دار FENDI در رم از شما استقبال می‌شود. شما در سرتاسر فروشگاه متوجه الگوهای خرید این برند خواهید شد. فروشگاه با صندلی‌های مخملی و تزئینات مرمر مزین شده و زمینه را برای تجربه خریدی واقعا مجلل فراهم می‌کند.

 

 

یکی از اولین چیزهایی که با ورود به فروشگاه مردانه FENDI متوجه خواهید شد، کالاهای چرمی و لوازم جانبی آنهاست. بااین‌حال مجموعه مردانه پاییز/ زمستان 2024 -که توسط Silvia Venturini Fendi و Delfina Delettrez Fendi طراحی‌شده- می‌درخشد. این مجموعه شامل پیراهن‌های یقه‌دار، ژاکت‌های پشمی، شلوارهای پشمی، تاپ‌های جیر و موارد دیگر است. در جای دیگر، مجموعه کفش‌های FENDI برای زینت بخشیدن به تیپ شما وجود دارد. فروشگاه مردانه FENDI اتاق پرو ویژه هم دارد. با وجود فروشندگان متخصص با شما مانند عضو یک خانواده سلطنتی برخورد می‌شود. علاوه‌بر فروشگاه مردانه در Mall of the Emirates، فروشگاه‌های FENDI در دبی‌مال و Galleria هم محبوبیت ویژه‌ای پیش اماراتی‌ها دارد. گفتنی است شما می‌توانید به‌صورت آنلاین از طریق سایت، محصولات این فروشگاه خاص را سفارش دهید.

 

 

منبع: Factmagazines.com

تگها : خرده فروشی , ماهنامه تجارت طلایی , برند , چرم , برندهای لوکس , فندی , دبی , فروشگاه مردانه , لباس مردانه

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان