صدر‌نشینی به سبک Ralph Lauren

صدر‌نشینی به سبک Ralph Lauren
صدر‌نشینی به سبک Ralph Lauren

 

برندی که در المپیک طلایه‌دار شد

                           

المپیک پاریس با تمام جذابیت‌هایش به دراماتیک‌ترین شکل ممکن به پایان رسید و Ralph Lauren بیش از بقیه احساس خوشبختی کرد، زیرا طراح لباس قهرمان مسابقات بود.

 فارغ از این ماجرا، Ralph Lauren- درکنار Nike- از برندهایی بود که طبق نظر کارشناسان عرصه مد و برندینگ ازجمله برندهای اقتصادی این المپیک بود. به همین بهانه کندوکاو در الگوی شکل‌گیری و به اوج رسیدنش خالی از لطف نیست.

 

 

 شروع قدرتمندانه

Ralph Lauren با ایده‌های یک طراح مد مشهور آمریکایی به همین نام شکل گرفت و با کلکسیون پرطرفدار Polo و خطوط دیگری از لباس‌ها، لوازم جانبی و دکوراسیون خانه شناخته می‌شود. برند Ralph Lauren به سال 1967 تاسیس شد و در آغاز فقط خط تولید کراوات مردانه را درنظر داشت. این برند به‌سرعت درحال رشد بود و تا سال 1969 بوتیک خود را در فروشگاه بلومینگ‌دیل و همچنین تا سال 1971 فروشگاه مستقلش را در بورلی هیلز راه‌اندازی کرد. اولین خط تولید لباس زنانه Polo در همان سال معرفی و در اواخر دهه 70 و اوایل دهه 80 به یکی از اجزای اصلی سبک «پرپی» تبدیل شد.

برند محبوب Ralph Lauren کار خود را از خط تولید Polo گسترش داد. Ralph Lauren برندهای پوشاک و عطری را تحت‌ نام‌هایRalph Lauren، Ralph Lauren Golf  و Lauren Jeans Co تولید می‌کند که شامل طیف وسیعی از لباس‌های ورزشی تا رسمی می‌شود. این برندها در بیشتر مواقع تصویری ناهموار و در فضای باز و سبک کلاسیک آمریکایی را منعکس می‌کنند.

 

 

 عرصه عطر

برند Ralph Lauren عطرهایی را معرفی کرده که با عطر زنانه  Lauren و عطر مردانه Polo در سال 1978 شناخته می‌شوند. دو عطر بعدی در این خط تولید، Chaps for Men و Tuxedo for Women بود که به سال 1979 معرفی و با استقبال بسیاری روبه‌رو شدند. انواع ادکلن رالف لورن دارای 105 رایحه با نت‌های جذاب هستند. اولین نسخه آنها در سال 1978 به عرضه عموم رسید و جدیدترین آن مربوط به سال 2023 است. عطرهای Ralph Lauren با همکاری عطرسازانی مانند کریستف لودامیل، پاسکال گورین، رنه مورگنتالر، جیمز کریودا، آلن آلچنبرگر، برنارد چانت، نیکلاس کالدرون، هری فرمونت، ریچارد هرپین، اولیویه ژیلوتین و دیوید آپل وای ساخته شده‌اند.

 

 روزهای نوین

 Ralph Lauren  گفت فروشش در سه‌ماهه اول سال مالی 2024 با یک درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل به 1.5 میلیارد دلار رسید که بیش از انتظارها بود.

سود این سه‌ماهه به 169 میلیون دلار رسید و 27 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشت. براساس منطقه، رشد اروپا و آسیا به ترتیب با 6 درصد افزایش به 479 میلیون دلار و 4 درصد به 391 میلیون دلار افزایش یافت. جاستین پیکیچی، مدیر مالی تازه منصوب‌شده این برند گفت هزینه‌های چین درحال عادی‌سازی پس از همه‌گیری است و عملکرد قوی ژاپن را به کمپین‌های بازاریابی کلیدی و افزایش هزینه‌های گردشگران نسبت می‌دهد. در این بین آمریکای شمالی بیشتر محل دردسر بوده است. درآمدهای منطقه نسبت به سال قبل 4 درصد کاهش یافت و به 608 میلیون دلار رسید. این کاهش به‌دلیل کانال عمده‌فروشی این برند بود که درآمد آن نسبت به سال قبل 13 درصد کاهش یافت. پیکیچی گفت: «با نگاهی به آینده همچنان انتظار داریم کاهش عمده‌فروشی آمریکای شمالی تا پایان سال مالی 2025 تعدیل شود.» با تجهیز رسمی تیم ایالات‌متحده آمریکا برای بازی‌های المپیک و پارالمپیک 2024، این برند ارزشی چندبرابری در رسانه‌ها یافت و در بحبوحه المپیک، نامش مدام در رسانه‌ها به‌چشم می‌خورد. مدیر اجرایی Ralph Lauren در مورد فعالیت‌های برندش در تورنمنت‌های المپیک و تنیس ویمبلدون گفت: «ما در میانه یک تابستان تماشایی ورزشی عملکرد خوبی داشتیم. این فعالیت‌ها باعث رشد پایدار و قوی در جذب مشتری و تعاملات جدید می‌شوند. جست‌وجوی آنلاین ما در سه‌ماه گذشته 25 درصد رشد کرد و از کل رقبا پیشی‌گرفت و این امر حتی قبل از شروع بازی‌های المپیک شکل گرفته بود

 

 

Ralph Lauren دستورالعمل‌هایش را در سال آینده میلادی حفظ می‌کند. برای سال مالی 2025، این برند انتظار دارد درآمدها در مقایسه با سال گذشته تقریبا تک‌رقمی شود و براساس ارز ثابت (حدود 2 تا 3 درصد) افزایش یابد. پیکیچی گفت این برند انتظار دارد در سه‌ماهه اول و سوم روندی کمتر از چشم‌انداز کل سال خود داشته باشد که عمدتا به‌دلیل زمان‌بندی برنامه‌ریزی‌شده برای دریافت‌های عمده‌فروشی است. او افزود: «سه‌ماهه سوم تحت‌تاثیر عوامل دیگری است؛ به‌ویژه در دوره کوتاه‌تر فروش تعطیلات بین عید شکرگزاری و کریسمس در مقایسه با سال گذشته و نوسانات پیرامون انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات‌متحده و تاثیرات بالقوه مرتبط با آن بر رفتار مصرف‌کننده.»

تگها : ماهنامه تجارت طلایی , برندینگ , طراح لباس , المپیک , المپیک 2024 , مسابقات المپیک , Ralph Lauren

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان