رکورد 57 میلیون بازدیدکننده برای Dubai Mall در نیمه اول سال 2024

رکورد 57 میلیون بازدیدکننده برای Dubai Mall در نیمه اول سال 2024
رکورد 57 میلیون بازدیدکننده برای Dubai Mall در نیمه اول سال 2024

 

Dubai Mall به‌عنوان پربازدیدترین مرکز خرید دنیا در سال 2023، سال 2024 رشد بیشتری داشته و در نیمه اول سال‌جاری میلادی، رکورد 57 میلیون بازدیدکننده را ثبت کرده است. این عدد در مقایسه با 52 میلیون بازدیدکننده در بازه زمانی مشابه سال قبل، نشان از افزایش جاذبه این مرکز خرید بزرگ دارد و در ضمن Dubai Mall رشد خرده‌فروشی بین 8 تا 15 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته را رقم زد.

محمد العبار، بنیانگذار گروه Emaar، درباره این نتایج اظهار داشت: «این رشد نشان‌دهنده تلاش و فداکاری تیم و شرکای ماست. Dubai Mall همچنان به تعیین معیارهای جدید در خرده‌فروشی و صنعت سرگرمی‌سازی ادامه می‌دهد و میلیون‌ها نفر را از سراسر جهان جذب می‌کند. ما متعهدیم تمام جنبه‌های مرکز خریدمان را تقویت کنیم تا دائما موقعیت آن را به‌عنوان یک مقصد برتر جهانی بیش‌ازپیش به رخ بکشیم

 

 

Dubai Mall جایگاه خود را به‌عنوان پربازدیدترین مکان روی زمین در سال 2023 با ثبت 105 میلیون بازدیدکننده در کل سال و 19 درصد افزایش نسبت به سال 2022، تثبیت کرد. این دستاورد با ارقام فروش فوق‌العاده قوی تکمیل شد و نقش محوری این مرکز خرید را در چشم‌انداز خرده‌فروشی و سرگرمی به نمایش گذاشت. روند رو به رشد در سال 2024 ادامه می‌یابد، زیرا Dubai Mall نماد جهانی خرده‌فروشی و اوقات فراغت است و به‌طور مداوم تجربیات نوآورانه را ارائه می‌کند.

 

 

تگها : خرده فروشی , ماهنامه تجارت طلایی , مرکزخربد , دبی مال , dubai

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان