روند موفقیت‌آمیز برندهای نوشیدنی در خاورمیانه

روند موفقیت‌آمیز برندهای نوشیدنی در خاورمیانه
روند موفقیت‌آمیز  برندهای نوشیدنی در خاورمیانه

 

طبق برآورد سازمان برندهای نوشیدنی امارات، رشد بخش بازار برندهای کافی‌شاپ‌ در خاورمیانه در سال2027 به 11840 شعبه با نرخ رشد 5.9درصدی می‌رسد.

 در امارات‌متحده عربی افزایش قابل‌توجهی در مصرف سرانه قهوه مشاهده شده است. در هر صورت، روندهای کلیدی صنعت نشان می‌دهد چشم‌انداز قهوه امارات‌متحده عربی به‌دلیل تعهد به ارائه تجارب ممتاز که مطابق با ذائقه در حال تحول مصرف‌کنندگان است، پویاتر و مترقی‌تر می‌شود. در یک مصاحبه اختصاصی با IMAGES RetailME، سارا یوسف، مدیر بازاریابی Lavazza برای خاورمیانه و آفریقا، روندهایی را به اشتراک گذاشت که انتظار می‌رود بر چشم‌انداز قهوه امارات تسلط داشته باشند.

 

روند برتری

مصرف‌کنندگان قهوه در امارات متحده عربی هر روز بیشتر و بیشتر می‌شوند. کیفیت برای آنها کلیدی است و ما انتظار داریم روند اخیر، حتی روبه‌رشدتر هم باشد. با تمرکز بیشتر بر کیفیت محصول و تطابق با انتظارات بالاتر مصرف‌کنندگان در سراسر منطقه، اهداف ما دست‌یافتنی‌تر هم خواهد شد.

 

 

رویکرد حرفه‌ای

دوستداران قهوه همیشه علاقه‌مند به بهبود مهارت‌های خود در آماده‌سازی این نوشیدنی هستند و ما انتظار داریم این روند در سال2024 در امارات‌متحده عربی بیشتر رشد کند. مصرف‌کنندگان با انگیزه خود از یک طرف و تلاش برای تجربه نوشیدن قهوه با بالاترین کیفیت ممکن، خود را با روش‌های آماده‌سازی حرفه‌ای در خانه آزمایش می‌کنند تا لحظات منحصربه‌فرد لذتی را که می‌توانند در کافه‌ها و رستوران‌ها تجربه کنند در خانه هم داشته باشند. دانش گسترده‌تر آنها درمورد محصول و ویژگی‌های آن، اجازه می‌دهد در خانه خود احساس یک باریستا را رقم بزنند.

 

ترکیب با غذا

خلاقیت و بینش، امکان کاوش در جنبه‌های کمتر شناخته‌شده قهوه را فراهم می‌کند و فرصت‌هایی را برای روش‌های تازه استفاده و آزمایش برنامه‌های جدید ایجاد می‌کند. انتظار می‌رود این آمیختگی بین قهوه و غذا در منطقه رشد و مصرف‌کنندگان را وارد یک دنیای طعم بی‌نظیر کند که در آن قهوه به‌عنوان یک عنصر خلاقانه برای نوآوری شناخته می‌شود.

 

 

عادات منحصربه‌فرد مصرف

 ساکنان امارات از طیف متنوعی از تجربیات قهوه از قهوه سنتی عربی گرفته تا نوشیدنی‌های ویژه نوآورانه، استقبال می‌کنند. کامیون‌های قهوه سیار، کافه‌های موقت و خدمات اشتراک قهوه در حال افزایش هستند و به دوستداران قهوه، راه‌های منحصربه‌فردی برای لذت بردن از نوشیدنی‌هایشان می‌دهند.

 

ادغام فرهنگی

 فرهنگ قهوه در امارات‌متحده عربی با تاثیرات جهانی درهم می‌آمیزد و روندهای ترکیبی هیجان‌انگیزی را ایجاد می‌کند. کافی‌شاپ‌های سبک عربی، طعم‌های بین‌المللی را هدیه می‌کنند و در نتیجه طعم‌های هیجان‌انگیزی را به وجود می‌آورند.

 

 

منبع: Imagesretailme.com

 

تگها : ماهنامه تجارت طلایی , قهوه , بین المللی , کافی شاپ , امارات متحده عربی , نوشیدنی

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان