رقیب جدیدی برای Nike و adidas

رقیب جدیدی برای Nike و adidas
رقیب جدیدی برای Nike و adidas

On Holding AG تعداد ورزشکارانی را که کفش‌های ورزشی این برند را در المپیک 2024 پاریس می‌پوشند،

بیش از سه‌برابر کرد و به این ترتیب رسما پرچم رقابت با adidas و Nikeدو غول ابدی لوازم ورزشی- را برافراشت.گروهی متشکل از 66 ورزشکار از تجهیزات برند مستقر در زوریخ استفاده و در 18 رشته در دوومیدانی، سه‌گانه، ماراتن و تنیس با هم رقابت کردند. طبیعتا هر شرکت‌کننده بابت کسب مدال در پاریس جایزه دریافت می‌کند، اما مدیران برند سوئیسی از افشای مبلغ پرداختی به مدال‌آوران استفاده‌کننده از محصولات‌شان خودداری کرده‌اند. برندهای معتبری ازجمله Nike، adidas و PUMA مدت‌هاست بر تولید البسه ورزشکاران در بازی‌های المپیک تسلط دارند. از طرفی On Holding AG در سال 2010 تاسیس شد و در این فضا تازوه‌وارد محسوب می‌شود.

 

 

Onابتدا در اروپا و ایالات‌متحده محبوبیتش را به‌عنوان تولیدکننده کفش دویدن به‌دست آورد و طرفداران فراوانی یافت، اما این شرکت اخیرا فناوری LightSpray خود را تبلیغ کرده که شامل اسپری کردن 1.5 کیلومتر پارچه برای ساختن قسمت بالایی کفش‌هاست.اگرچه این برند از تعداد مشخصی ورزشکار تحت‌اسپانسری Nike و adidas حمایت می‌کند، از ورزشکاران خودش انتظار حداقل چهار مدال را هم دارد، یعنی کمی بهتر از یک مدال نقره کسب‌شده در بازی‌های ریو 2016؛ جایی که این برند حدود 12 ورزشکار تحت‌پوشش البسه خودش را می‌دید. On حدود 20 ورزشکار در المپیک توکیو داشت اما پاریس اولین تجربه واقعی On به‌عنوان یک برند بزرگ در یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای دوومیدانی جهان محسوب می‌شود. اخیرا این برند تلاش کرده پایگاه مشتریانش را گسترش دهد تا مشتریان جوان‌تر و مدگرا را جذب کند که لزوما اهل دنیای ورزش‌های نمایشی نیستند. ماه گذشته، On اعلام کرد با چهره‌های مشهور هنری طی ماه‌های اخیر به توافق رسیده و قرار است آنها نقش تبلیغ‌کننده را برعهده بگیرند. به‌گفته مارتین هافمن، مدیر اجرایی On، پوشاک تنها حدود 4 درصد از تجارت کل این برند را تشکیل می‌دهد. او گفت: «ما می‌خواهیم میزان فعالیت‌مان را به 10 درصد افزایش دهیم».

On  لوازم جانبی ازجمله کیف را هم تولید می‌کند، روی ورزش‌هایی مانند تنیس تمرکز دارد و عزمی برای ورود فوری به ورزش‌های دیگر را در خود نمی‌بیند؛ اگرچه کاپشن‌ها و سایر محصولاتی تولیدشده برای اسکی‌بازان را می‌سازد. هافمن گفت On با افزودن ردپای خود در ایالات‌متحده و بخش‌هایی از اروپای غربی، مشتاق است در فرانسه، آسیا، خاورمیانه و آمریکای لاتین هم گسترش یابد. او با اشاره به افتتاح بزرگ‌ترین فروشگاه این برند در شانزلیزه گفت: «حضور ما در فرانسه مهم است، چون در این بازار نقش چندان زیادی نداریم

 

منبع: Fortune.com

تگها : برند , ورزشکاران , آدیداس , نایک , کفش , پوشاک المپیک , المپیک 2024 , کفش ورزشی , البسه المپیک , دومیدانی , On Holding AG

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان