توسعه فروشگاه‌های Best Buy در کانادا

توسعه فروشگاه‌های Best Buy در کانادا
توسعه فروشگاه‌های Best Buy در کانادا

 

Best Buy Canada قرار است با افتتاح 167 فروشگاه جدید با فرمت کوچک تحت‌همکاری Bell Canada، گسترش قابل‌توجهی در جوامع کوچک‌تر در سراسر کانادا داشته باشد. این ابتکار حرکتی استراتژیک برای افزایش دسترسی به لوازم الکترونیکی مصرفی و خدمات فناوری در مناطقی است که قبلا توسط Best Buy مورداستفاده قرار نمی‌گرفت.

طرح مشارکت و توسعه

هدف همکاری Best Buy Canada با Bell Canada ایجاد فروشگاه‌هایی با برند Best Buy Express است و از پشتیبانی Bell برای عملیات فروشگاه و هزینه‌های نیروی کار استفاده می‌کند. اولین نمونه از این فروشگاه‌های کوچک درحال‌حاضر در بریتیش‌کلمبیا افتتاح ‌شده و برای راه‌اندازی 166 فروشگاه باقی‌مانده تا پایان سال برنامه‌های بسیاری دارد. این گسترش به‌ویژه ردپای Best Buy را در جوامعی که دسترسی به یک خرده‌فروش جامع الکترونیک محدود بوده، گسترش می‌دهد.

 

 

پیشنهاد‌های فروشگاه

فروشگاه‌های جدید مجموعه‌ای از محصولات فناوری مصرف‌کننده را همراه با خدمات  Geek Squadتکمیل می‌کنند. علاوه بر این، فروشگاه‌ها خدمات مخابراتی ارائه‌شده توسط  Bell، Virgin Plus و Lucky Mobile را دراختیارعموم می‌گذارند و جذابیت این برندها را به‌عنوان هدفی برای محصولات فناوری و نیازهای مخابراتی افزایش می‌دهند.

راحتی مشتری و خدمات

مشتریان می‌توانند راحتی خدمات «خرید آنلاین، تحویل در فروشگاه» را انتظار داشته باشند که طیف گسترده‌ای از محصولات را از طریق شبکه گسترده تکمیل Best Buy پوشش می‌دهد. این ابتکار بر تعهد Best Buy برای بهبود تجربه مشتری از طریق ادغام یکپارچه گزینه‌های خرید آنلاین و آفلاین تاکید می‌کند.

 

 

عملکرد مالی

با وجود این، تلاش‌ها برای رشد،Best Buy کاهش 6.5 درصدی درآمد و رسیدن به 8.8 میلیارد دلار را برای سه‌ماهه اول سال گزارش کرد. عوامل موثر در این رکود عبارتند از نرخ تورم بالا، افزایش هزینه‌های وام مسکن و کاهش تقاضای مصرف‌کنندگان برای خرید فناوری. این برند همچنین بسته شدن فروشگاه‌ها و کاهش نیروی کار را برای جبران این ضررها درنظر گرفته است و با برنامه‌ریزی برای تعطیلی بیشتر فروشگاه‌هایش در سال آینده، این روند را ادامه خواهد داد.

 

منبعMALLS.COM:

تگها : فروشگاه , ماهنامه تجارت طلایی , خرید آنلاین , کانادا , بست بای , استراتژیک

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان